When you need a place to hang your heart, i'm there to wear it from the start

Förlåt för att jag knappt gjort några riktiga inlägg om vad vi gör här nere. Men igår så åkte vi runt, hälsade på min morbror, låg på stranden ett tag, åt på kinarestaurang i Vänersborg, åt glass, och tittade på söta hundvalpar i Uddevalla (våran familj planerar att skaffa hund till nästa år så vi var och tittade på en ras som är aktuell, hur söta som helst. Jag ville ALDRIG, och då menar jag aldrig, gå där ifrån!) Men imorgon ska vi iallafall till Ullared! Jag längtar redan, haha. Även fast det är mest skit tycker jag det är skoj att gå runt och titta! Lite grejor hittar man väl alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0