The beach

Hejsan! Jag kom nyss hem efter att ha varit vid den fina stranden i Malmö för att ta outfit bilder och sånt (jag visar er outfiten senare) imorgon åker jag ju hem! Det kommer bli tråkigt, hemma finns det inte mycket att göra direkt. Även fast jag såklart saknar mina fina vänner! För er som inte vet vilka jag är här i Malmö med så tänkte jag berätta det nu! Jag är här med min mamma, syster, farmor och min pappas faster. Jag vet att det inte låter så kul, men då har du inte träffar dom gamla tanterna. Båda är nästan 80 år men dom har ju fan mer energi än mig! Så nu vet ni det, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Linnea och Cornelia

Vilka vänner Emilia? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0