Little things

- jag hatar ordet mys. Alltså att säga det eller skriva det spelar ingen roll. Tycker bara inte om det och ännu värre är det om man använder z och ba "shit va myzzzz" alltså får utslag. Dock har jag börjat använda ordet mys själv, och jag skäms.

- jag önskar att jag kunde känna mig riktigt bekväm utan smink. Alltså jag går ut osminkad rätt ofta typ till skolan och sådär men jag känner mig ändå mera bekväm om jag bara sminkar mig lite, ganska konstigt egentligen.. 

- alltid när jag varit ute på kvällen, spelar ingen roll vad klockan är eller så, och jag ska sova själv när jag kommer hem måste jag kolla på ett avsnitt av nånting.. Oftast gossip girl eller modern family! Kan inte se nått läskigt när jag sover själv haha 

- jag är lite serieberonde, eller VÄLDIGT serieberonde..  har alltid minst en serie jag kollar på. De som har varit mina favoriter och som jag fortfarande kollar på är PLL, gossip girl, modern family, How i met your mother, CSI new york, CSI Miami, Hawaii five 0 osv osv.. Är rätt galet många jag hunnit med faktiskt 

- har stor beslutsångest över vilket gymnasium och vilken linje jag ska välja.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0