Q/A

 
 
Q: kan du inte berätta vart alla gånger du varit utomlands och lite om det (om det finns något att berätta)? skulle bart kul o se/läsa om :)
A: jag orkar inte skriva om alla haha, men kan väl säga att mina topp tre resor har varit USA förra våren. Vi va i New York i en vecka och det var det bästa jag gjort. alla härliga människor, roligaste staden och såklart all shopping!
 
Nummer två på listan är nog Turkiet för några år sen, det var väldigt typiskt "chartersesa" eller vad man ska säga men det var riktigt najs och hotellet var grymt!
 
London kommer på tredjeplatsen. Det var bra shopping och det var bara allmänt kul att gå runt på gatorna och äta ute osv. Låter rätt flummigt men det var faktiskt riktigt kul däär, rekomenderar :)
 
Q: vad använder du för att göra dom fina collagen? :)
A : Jag gör alla collagen i polyvore, bästa!!
 
Q : vad säger du kvinna??! Bilderna blev ju hur bra som helst och outfitten var skitsnygg! bra blogg också :)
A : det här är väl inte direkt en fråga men ville ta den ändå för tycker det är så kuul när ni skriver sånt här, så tack :*
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du collagen i datan eller? :) och hur gör man isånnafall? Btw, superfin blogg!!

2013-07-26 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0