Sick

Jaha, då är man hemma idag då. Vaknade upp med så ont i magen att jag knappt kunde stå upp, men det känns lite bättre nu. Så hoppas att det försvinner helt snart. För det här är sjukt jobbigt!
Men men, så det blir väl en heldag i soffan skulle jag tro.
Men det är fredag idag ju, så skönt att det äntligen är helg!

Och jag måste tacka för alla era fina kommentarer, jag är inte så jättesnabb på att svara på dom. Men jag läser alla och ni förstår inte hur glad jag blir. Puss



Har inga bra bilder just nu så det får bli en från i tisdags!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag är den ända som kommenterar det här inlägget, trallala, blabllablaa, hejohopp...

Du är en bra syster och du är snäll och gullig! :* Du är en fantastisk svamp och om du tar bort den här kommentaren blir jag ledsen, för jag ville göra dig glad eftersom ingen hade kommenterat det här inlägget innan! <3 Och bilden är jeeeettefiin! :**********


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0