6 juli 2012

                              Fina Linnea (jag fattar inte varför jag inte kan vända bilden?)
 
Hej på er! Förlåt föt att jag inte bloggade nånting igår, men jag hade helt enkelt inte tid.
Först så åkte jag och mamma in till stan och hade det mysigt! Vi åt lunch och shopppade och så.
 
Sen när jag kom hem så var det bara att byta om för att jag skulle träffa Linnea och åka och titta på friidrotts tävling.
Det var jättekul, men tyvär så fick jag världens huvudvärk på slutet och huvudvärk kan värkligen förstöra ALLT!
Men som tur var så blev det lite bättre sen och idag så mår jag toppen!
 
Så nu ska jag äta lite frukost och sätta mig framför tvn, jag lovar att det kommer bli bra uppdatering idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0