Söndag

Förlåt för att jag inte bloggat, men det är ju sjukt fint väder, så jag har försökt vara ute hela dan och jag har inte fått nån tid över för bloggning.

Iallafall. Jag kom hem från Linnea typ halv 12, sen stack familjen och hälsade på hos min kusin som fått en liten dotter. Hur söt som helst var hon!  Sen så har jag och syrran varit ute hoppat studsmatta och lite sånt hela eftermiddan. Roligt.

Linnea kommer hit senare ikväll så ska vi prata lite om valborg och sånt, och jag ska bestämma vad jag ska ha på mig osv. Känns som att jag inte har några kläder alls just nu..
Berättar om vad jag ska göra på valborg mera sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti :)

Hoppas du haft en fin helg och att du sover gott i natt!

Önskar dig föresten en trevlig Valborg ;P



KRAM!

2012-04-30 @ 00:21:27
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0