5 saker


- jag har blivit lite töntigt beroende utav relationship quotes på tumblr och weheartit, haha skäms nästan

- jag har ändrat mig ganska mycket i min klädstil senaste tiden, blivit lite mer öppen för andra stilar osv.. 

- samma sak i min musiksmak, förut va det bara house hela tiden haha, men nu lyssnar jag på allt möjligt!! Men fortfarande Avicii såklart 

- jag känner mig så jävla otaggad på skolan just nu. Är så över högstadiet. Vill bara sova hela nian och vakna upp och börja gymnasiet 

- har också smått ångest för att det är höst och att en vinter väntar. Fattar inte det mysiga med hösten, för mig är det bara regn och depprision hahah, nej inte riktigt kanske men nästan iallafall 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0