i´m back babes

 
Hej igen! vet inte riktigt om jag vågar säga att jag är tillbaka for real men vi kör så får vi se hur länge jag håller på denna gång haha.
 
I alla fall så har det hänt en hel del sen vi sågs sist: jag har sett JUSTIN BIEBER live i globen (och jag fattar fortfarande inte att det verkligen har hänt) jag har sett one direction i friends, min familj har köpt världens sötaste hundvalp som heter Bella (visar bilder sen) sommaren har börjat komma, jag har varit sjuk typ 100 gånger senaste månaden, jag har varit på konfaläger och gått på spökrunda i skogen och i helgen blev jag kofimerad, jag har träffat fina vänner och varit inne i stan och fikat och shoppat och ätit, och så har jag gjort massa andra saker men det här får räcka för nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka nu!

2013-06-06 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0