seven things

har för mig att ni tyckte det här va kul förra gången så här får ni veta sju saker som ni kanske inte visste om mig!
 
- Jag är typ livrädd för spyor, haha det kanske låter sjukt men när nån annan i min familj är magsjuk eller nått så brukar jag typ fly..
 
- Jag hatar lök, det är typ det äckligaste som finns.
 
- Jag ska till Kroatien på lördag, woohooo
 
- I Grekland förra året så åkte jag parasailing eller vad det heter, trodde jag skulle dö innan men det var rätt så kul.  
 

- Jag älskar triologin av Sofi Fahrman, kan läsa om dom hur mång gånger som helst. Det är typ dom enda böcker jag läser haha.. Elsas värld är i alla fall min favorit!
 
- Jag är absolut LIVRÄDD för råttor, möss och allt sånt där. Klarar inte ens att prata om det haha
 
- Jag har varit utomlands 18 gånger.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta vart du varit alla gånger du varit utomlands o lite om det (om det finns något att berätta)? skulle bart kul o se/läsa om :)

2013-07-26 @ 03:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0