Gästbloggning, hihi <3

Heej! <3

Som ni kanske förstår så är det alltså inte den underbara Emilia som bloggar utan hennes "underbara" syster! ;)
Hon vet inte om att jag gästbloggar just nu men tror inte hon blir arg..

Jag heter Alicia och är 11 år, (två år yngre än syrran).
Inte så mycket att berätta om mig själv och jag har ingen blogg längre heller så ni kommer antagligen inte få veta så mycket mer om mig nångång! :P

Såhär ser jag ut iaf:



Kanske gästbloggar nån annan gång, om det här uppskattas av Emilia, annars lär det nog inte hända! ;)

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja den är ju helt underbar alltså! Sjukt snygg också!

2012-05-05 @ 20:29:47
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0