3e juni 2012

Jag kom hem hit för någar timmar sen. Jag och mina tjejer hade ju myskväll hos Linnea hela kvällen igår och vi sommnade nog inte förns vid  halv sju på morgonen. Vet inte riktigt hur vi hade så himla mycket att göra haha. Men sen så vaknade vi runt tolv och så började vi dagen med att äta lite ostbågar. Haha usch vad mycket vi har ätit, men riktigt roligt har vi haft. Men man är ganska trött nu efter som att det inte blev så jättemycket sömn. Men en mysig helg har jag absolut haft!
Hur har eran varit?
image description
                                            Bild från Grekland!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härlig bild, Grekland verkar som en magisk plats!

2012-06-03 @ 18:35:48
URL: http://borntofight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0