Träningstips

  
  
 
Jag har faktiskt fått flera frågor på bloggen om hur jag håller mig i form, vad jag tränar osv. Det tycker jag såklart är hur kul som helst, och det är bara att fråga på!
 
Och ett tips som jag har är att ha kul, gör man roliga övningar eller tränar tillsammans med nån som man tycker om så blir det ju såklart roligare!
Och en annan sak som också kan göra ett träningspass kul är ju snygga träningskläder.
 Så därför tänkte jag visa er lite träningsmode, haha självklart så blev det mest rosa..
Allting på bilden kommer ifrån stadium.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men du skulle ju skriva om hur du håller dig i form och inte om vad som är snyggt att ha på sig när man tränar?

2012-07-27 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0