Gårdagen

Jag tänkte berätta lite om gårdagen, vi åkte först till tofta strand - med vänner som bor här nere mycket under sommaren, och solade och badade hela dagen. Och som ni såg så gick vi på after beach ett tag. Det var kul faktiskt, det var ett band som spelade lite och på slutet började alla dansa till musiken, jag höll på att svettas ihjäl så när det var slut gick vi och badade igen. Som after ski, fast vid stranden haha! Och när vi kom hem till våra vänners hus så hade vi grillkväll och spelade kubb tills det var så mörk att man inte längre såg nånting. Jag hade så mycket kul att göra hela dan, så jag han knappt ta några bilder. Så ni får en två dagar gammal bild istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0