Dags att njuta av livet.

Hahaha en JÄTTE fin bild från Gotland..
 
 Hej bloggen! Inatt kom vi hem från Gotland, vi hade en jättemysig vecka där.
Sista dagarna har jag dock varit lite nere och haft sjukt mycket jobbigt att tänka på.
Men nu känner jag för att ta vara på dom sista veckorna på sommarlovet och leva livet. Verkligen ta tag i bloggandet och göra ordentliga "Emilias mode inlägg" svara på era kommentarer och njuta av att jag har en sån fantastisk familj och fantastiska vänner. Att jag har massa trogna läsare som stannar kvar och läser min blogg även när jag uppdaterar dåligt, är fantastiskt! Ni är bäst!
 
 
Det är bara lite av alla grejor som jag känner för att ta tag i nu, ni kommer såklart få läsa om så mycket så möjligt här i bloggen. Nu ska jag hjälpa familjen att laga lite mat, så vi hörs mer snart.
Puss och kram alla underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du läsa en blogg fylld av snygga outfits, tips på nya fantastiska plagg från kända varumärken, tips på hur du kan matcha olika plagg och en inblick i vardagen hos en helt vanlig tjej?! Då tycker jag du ska kika in på http://maddisenj.se

Du lär inte bli besviken :D

2012-07-30 @ 10:06:13
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fin bikini :)

2012-07-30 @ 10:22:14
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0